Sık Sorulan Sorular (SSS)

Teslimat için hangi kuryeyi kullanıyorsunuz?

——-

Eve teslimat ne kadar sürer?

Şu anda 1 tür teslimat hizmeti sunuyoruz: Yaklaşık 15 iş günü içinde standart teslimat;

Ertesi gün teslimat için Cuma günü sipariş verdim, neden Salı gününe kadar almadım?

Kapanış noktamız Pazartesiden Cumaya 16:00. Saat 16: 00’dan sonra verilen siparişler, bir sonraki iş günü gönderim sistemimiz aracılığıyla işleme alınacaktır. Şu anda hafta sonları teslimat yapmıyoruz.

Standart teslimatın ücretsiz olduğunu belirttiğinde siparişimde teslimat için neden ücret alınıyor?

Tüm teslimat ücretlerimiz kurye şirketimiz tarafından önceden belirlenir. Teslimatı gerçekleştirmek için uzman bir kurye şirketi gerektiren bazı büyük boyutlu ürünler satıyoruz, bunlar için ek bir ücret var. Ayrıca, kurye şirketimiz bazı ek posta kodlarını ‘Alan dışı’ olarak değerlendirmektedir. Bunlar için de ek bir ücret var. Tüm [büyük boyutlu öğelerin bir listesini burada bulabilirsiniz] Tümünün bir listesini bulabilirsiniz

Gönderim e-postası / e-posta onayı almadım?

Lütfen siparişiniz gönderildiğinde size verilen e-posta adresine otomatik bir e-posta gönderildiğini unutmayın. Normal olmayan bir e-posta adresinden geleceği için lütfen siz de dahil olmak üzere tüm klasörleri kontrol edin. E-postaların size ulaştığından emin olmak için gustohome.com.tr etki alanını güvenli gönderenler listenize ekleyin.

Parçaların şubeden teslim edileceğini neden web sitesinde bize söylemiyor?

Bazı parçaların hassaslığından dolayı ürünün teslimatında ekstra özen gösteriyoruz. Bunlar gövde panellerini ve büyük hacimli öğeleri içerebilir. Bunlar ya şubelerimizden teslim alınabilir ya da şube ağı araçlarımızla size teslim edilecektir.

Yerel bir mağazadan alabilir miyim?

Tabiki mağazamızdan siparişini teslim alabilirsiniz.

Hafta sonu teslimat yapıyor musunuz?

Hayır, kurye şirketimiz şu anda hafta sonları teslim etme hizmeti sunmamaktadır.

Neden ertesi gün teslimatı seçemiyorum?

Sadece ertesi gün stoklarımızda bulunan malları sevkiyat depomuzda sunabiliriz.

Öğemi takip edebilir miyim?

Evet. Siparişiniz işleme alınır alınmaz size bir gönderim onay e-postası gönderilecektir. Bu e-posta aynı zamanda takip numaranızı da içerecektir. Ayrıca kuryemizin siparişinizin durumu hakkında sizi bilgilendirebilmesi için bir cep telefonu numarası da istiyoruz.

Takip numaralarının yalnızca siparişin depomuzdan alınmasından 2 saat sonra, pazartesiden cumaya yaklaşık 20:00 (GMT / BST) sonra aktif ve izlenebilir olduğunu lütfen unutmayın. Cuma günü saat 16: 00’dan sonra verilen siparişler için, siparişiniz bir sonraki Pazartesi bizden alınana kadar takip edilemeyebilir.

Teslimatımı başka biri imzalayabilir mi?

Evet, muhatap olmak zorunda değildir. İmza, güvenlik nedenleriyle elektronik olarak kaydedilir. Adresteki herhangi bir imza teslimat kanıtı olarak kabul edilecektir.

Posta Kutusu adreslerine teslimat yapıyor musunuz?

Hayır. Tüm kuryelerimiz, ürünün teslim edildiğini kanıtlamak için bir alıcı imzasına ihtiyaç duyar. Bu, Posta Kutusu adresinde garanti edilemez.

Online sipariş güvenli mi?

Evet, bilgilerinizi korumak için endüstri standardı SSL şifreleme kullanıyoruz. Adınız, adresiniz ve kart bilgileriniz gibi potansiyel olarak hassas bilgiler, yalnızca güvenli sunucuda okunabilmeleri için kodlanmıştır. Bu bilgiler, yalnızca bu güvenli sunucuya gönderilmesini sağlamak için doğrulanır ve aktarım sırasında değiştirilmediğinden emin olmak için kontrol edilir.
Her kart ödemesinin gerçekliğini sağlamak için tüm işlemlerde güvenlik kontrolleri de yapılır.
Güvenli bir şekilde çevrimiçi satın alma hakkında daha fazla bilgi

Hangi kredi kartlarını kabul ediyorsunuz?

Şu anda www.gustohome.com.tr adresinde, perakende mağazalarımızda ve telefon siparişlerinde aşağıdaki kredi kartlarını kabul ediyoruz – Mastercard, VISA, Switch / Maestro, Visa Debit, Delta ve Electron.

Hangi para birimlerini kullanabilirim?

gustohome.com.tr sitesine bağlı olarak, para birimi TRY veya Türk Lirası olarak görüntülenecektir.

Promosyon kodunu nasıl uygularım?

Sepete geçerli bir promosyon kodu ekleyebilirsiniz.

Farklı bir ödeme yöntemi kullanabilir miyim?

Evet. Malları ödemek için Iyzico’yu kullanabilirsiniz. Çek kabul etmiyoruz veya kart saklamıyoruz.

Siparişim için kartım ne zaman tahsil edilecek?

Ödeme sistemimizin doğası gereği, siparişin tam bedeli, verilir verilmez karttan tahsil edilecektir.

Ek ücret nedir?

Bazı bölümlerde ek ücret belirtilebilir. Ek ücret, geri ödenebilir bir depozitodur – Başlangıçta tam tutarı ödersiniz, hatalı biriminizi iade ettiğinizde, teklif edilen ek ücret tutarını iade ederiz.

Fiyatlarımıza KDV dahil mi?

Tüm online fiyatlarımıza KDV dahildir.

Telefonla sipariş verebilir miyim?

Evet, 0242 335 23 32 numaralı telefonu arayın, uzman ekibimiz siparişinizi Pazartesiden Cumaya 09: 00-20: 00 ve Cumartesi günleri 09: 00-17: 00 saatleri arasında almaya hazır. Telefonla yalnızca teslimat adresiniz ve fatura adresiniz aynıysa ve teslimat adresiniz İngiltere dahilindeyse sipariş alabiliriz.

Mağazada aynı fiyatı alacak mıyım?

Mağazalar ve çevrimiçi fiyatlar arasındaki fiyatlar, promosyon amacıyla değişebilir. Mağazada çevrimiçi fiyatı aldığınızdan emin olmak için lütfen çevrimiçi Tıkla ve Topla hizmetini kullanın.

Bir ürünün stokta olup olmadığını nasıl kontrol ederim?

Bir ürün çevrimiçi olarak sipariş edilebiliyorsa, bu, ürünün stokta olduğu anlamına gelir. Web sitesi, hisse senedinin durumunu açıkça gösterecektir.
Bununla birlikte, zaman zaman ve özellikle daha popüler ürünlerimizden bazılarında, hem mağazada hem de çevrimiçi satış oranlarının yüksek olması nedeniyle bazı tutarsızlıklar olabilir. Bir ürünün stokta kalmaması durumunda sizi en kısa sürede e-posta yoluyla bilgilendireceğiz.
Bir ürünün stokta olup olmadığını önceden öğrenmek isterseniz, lütfen bizimle e-posta yoluyla veya 0242 335 23 32 numaralı telefondan telefonla iletişime geçmekten çekinmeyin.

Siparişimin başarılı olup olmadığını nasıl anlarım?

Siparişinizin alındığını ve işlenmekte olduğunu onaylamak için otomatik bir e-posta alacaksınız.
Siparişiniz paketlendiğinde ve depomuzdan ayrılmaya hazır olduğunda, başka bir gönderim onay e-postası alacaksınız.

Benim açımdan web sitenizde stokta yok yazıyor. İçeri girmek ne kadar sürer?

“Stokta Yok” olan ürünler, stoklara geri döndürülmek için zaman aralıklarında değişiklik gösterir. Tahmini süreyi öğrenmek için lütfen bizi 0242 335 23 32 numaralı telefondan arayın.

Fiyat eşleşiyor mu?

Evet, şimdi bir Fiyat Eşleştirme Sözü sunuyoruz.
Fiyat Eşleştirme Sözümüz hakkında daha fazla bilgi edinmek için burayı tıklayın.
Görüşmek istediğiniz bir ürününüz varsa lütfen e-posta yoluyla veya 0242 335 23 32 numaralı telefondan Müşteri Hizmetleri ekibimizle iletişime geçin.

Aldığım ürün şu anda satışta, farkı iade alabilir miyim?

Çevrimiçi bir işletme olarak fiyatlarımız trendlere, müşteri talebine ve stok mevcudiyetine göre değişmektedir, bu nedenle, satın aldığınız bir ürün satışa çıktığında fiyat farkını iade edemiyoruz, ancak bunun ne kadar can sıkıcı olabileceğini anlıyoruz.
Elbette ürünü tam bir geri ödeme için iade edebilir ve ardından iade politikamıza uygun olarak iade edilmesi koşuluyla ürünü indirimli fiyat üzerinden yeniden sipariş edebilirsiniz. Lütfen başka bir müşterinin önce bu ürünü satın almayacağını garanti edemeyeceğimizi unutmayın.

Siparişim nerede?

Siparişinizin takip numarasını içeren otomatik bir e-posta göndereceğiz. Siparişinizdeki takip numarasını Hesabım bölümünde de bulabilirsiniz.

Şubelerinizden birinin telefon numarasını nerede bulabilirim?

Herhangi bir şubenin ayrıntılarını mağaza bulucu bölümümüzde bulabilirsiniz. Bu, web sitemizdeki her sayfanın sağ üst kısmında bulunur veya burada bir mağaza bulun.

Nasıl şikayette bulunabilirim?

Nadir durumlarda, bir hata yaparsak, tüm müşteri geri bildirimlerini almaktan çok mutlu oluruz. Her zaman iyileştirme için yer vardır. Bize Ulaşın

Siparişimin adresini değiştirmek / iptal etmek veya değiştirmek mümkün müdür?

Aldığımız siparişlerin çokluğu nedeniyle otomatik faturalandırma sistemimiz var. Siparişinizle ilgili herhangi bir değişiklik için lütfen siparişinizi verdikten hemen sonra bizi arayınız. Sevk ekibimizle siparişinizi durdurmaya veya değiştirmeye çalışabiliriz, eğer bu mümkün değilse, sonraki adımlarda size tavsiyelerde bulunacağız.

Neden sipariş durumum mevcut ve teslimat için fazladan günler beklemem gerektiğini öğrendim?

Stokta olmadığımız, ancak sipariş edilebilecek bazı ürünleri satıyoruz. Bu, ürünün fiyatının hemen altında parçanın üzerinde belirtilmiştir. Lütfen unutmayın, siparişiniz stokta olmayan ürünlerden oluşuyorsa, stoklarımızda bulunanları ve geri kalanını alır almaz göndereceğiz (uluslararası teslimatlar hariç).

Teslimatımda neden bir ürün eksik?

Teslimatınızda bir öğenin eksik olmasının birkaç nedeni olabilir: Ürün geçici olarak stokta yok Faturanızın, parça numarasının olması gereken yerde İZLENMESİ GEREKİYOR mu (parça numarasının faturada nerede olması gerektiğini gösterir)? O halde şu anda ürünün stoklarımız tükenmiştir ve bu parçayı öncelikli olarak size göndereceğiz. Ürün ayrı olarak gönderildi Ürün, gereken ekstra özen ve dikkat nedeniyle ayrı olarak gönderilmiş olabilir. Ürün, tehlikeli mal olarak sınıflandırıldı Ürünün hassas yapısı nedeniyle tehlikeli mallar ayrı olarak ele alınabilir.

Sipariş durumum hakkında güncelleme alabilir miyim?

Hesabım bölümünüzde siparişinizi kontrol ederek sipariş durumunuz hakkında güncelleme alabilirsiniz. Bu alana erişmek için [oturum açmanız] gerekecek

Bir Tıkla ve Al siparişini çevrimiçi olarak ödeyebilir miyim?

Hayır, şu anda yalnızca mağazada toplama ve ödeme yapma hizmeti sunuyoruz.

Yeni bir e-posta adresim var ve şifremi sıfırlayamıyorum. Şifremi nasıl değiştirebilirim?

Bazı güvenlik sorularını yanıtlayabilmeniz koşuluyla, sizin için e-posta adresini değiştirebiliriz. Veri gizliliğini çok ciddiye alıyoruz ve kim olduğunuzu doğrulamamız gerekiyor. E-posta adresiniz onaylandıktan ve değiştirildikten sonra, çevrimiçi olarak yeni bir şifre talep edebilirsiniz.

Bir ürünü nasıl iade ederim?

Bir ürünü iade etme hakkında bilgi için lütfen Buraya Tıklayın.

İademi aldığımı onaylayabilir misin?

İadeleri aldıktan sonra 5-7 iş günü içinde işleme koymayı hedefliyoruz. İade tamamlandığında e-posta ile bilgilendirileceksiniz.
Ürünü geri gönderdiğinizde verilen gönderim referansını not etmenizi öneririz. Bu, teslim aldığımız zaman da dahil olmak üzere teslimatın her aşamasında paketinizi takip etmenizi sağlayacaktır.
İadenizle ilgili herhangi bir sorunuz olursa lütfen Müşteri Hizmetleri ekibimizle e-posta yoluyla veya 0242 335 23 32 numaralı telefondan iletişime geçmekten çekinmeyin.

Para iadesi almam ne kadar sürer?

Öğelerinizi geri aldığımızda, iade departmanımız malları inceleyecek ve yeniden stoklayacaktır. İade departmanımız bunu yaptıktan sonra, sistemimizde otomatik bir geri ödeme oluşturulur. Ödenmemiş geri ödemeniz daha sonra hesap departmanımız tarafından orijinal ödeme yönteminize geri işlenir. Bu işlem genellikle 5-7 iş günü sürer. Ürünlerinizi iade ederken lütfen orijinal faturanızı eklemeyi unutmayın, aksi takdirde geri ödemeniz gecikebilir.

Hasarlı bir ürün alırsam ne yapmalıyım?

Gusto Home olarak, satın alımlarınızdan memnun olduğunuzu umuyoruz. Malları en yüksek kalitede göndermeye büyük özen gösteriyoruz, ancak bazen işlerin ters gidebileceğini ve bir ürünü iade etmeniz gerekebileceğini biliyoruz. Lütfen aşağıdaki prosedürü izleyin: Sebep olunan tüm hasarı sağlayan bir resmin bize e-posta ile gönderilmesini talep ederiz. Lütfen bunu info@gustohome.com.tr adresine e-posta ile gönderin. Referans numaranızı, faturanızın bir kopyasını ve onu aldığınız paketin bir resmini eklediğinizden emin olun. İadeler ve Para İadeleri hakkında daha fazla bilgi.

Parçam hatalıysa ne yapmalıyım?

üşteri hizmetleri ekibimizden talep edebileceğiniz bir garanti talep formu doldurmanız ve aşağıdaki talimatları uygulamanız gerekmektedir.
Tıkla ve Al siparişleri veya doğrudan bir Gusto Home şubesinden satın alınan siparişler için, garanti prosedürü ile ilgili olarak size daha fazla yardımcı olması için doğrudan şubeyle iletişime geçmeniz gerekecektir. Eve teslimat için çevrimiçi olarak verilen siparişler için garanti prosedürü aşağıda belirtildiği gibi takip edilmeli / tamamlanmalıdır. Aksi takdirde talebiniz gecikebilir. (2 set dokümantasyon gereklidir)

Garanti talep formunu doldurun ve iade edin
Yapılacak eylemi, sorunun açıklamasını ve eklenecek tüm destekleyici belgelerden bize yazılı olarak bildirin.
Orijinal satış faturasının kopyası
Yukarıda sayılanlardan bir takım, eşya ile birlikte kutu içerisinde saklanacak ve ikinci takım ise kutunun üstüne konulacak ve aşağıda belirtilen merkez adresine gönderilecektir.
Tarafımızdan alındıktan sonra, garanti prosedürünün başlatılması için sisteme kaydedeceğiz ve garanti referans numarası, ileride başvurmanız için e-posta yoluyla gönderilecektir.
Mallar, muayene için tedarikçilerimize geri gönderilecek ve muayene sonuçlarına göre bir karara varacağız.
Lütfen bunun yaklaşık 4 – 6 hafta süreceğini ve yalnızca garanti süresi içinde belirtilen standartlara uygun çalışmayan ürünler için üretici garantisi sunduğumuzu unutmayın.

İade posta ücretini kim ödüyor?

Uygun olmayan bir ürünü geri ödeme için iade ediyorsanız, orijinal teslimat maliyetini değil, yalnızca ürünün maliyetini iade edeceğiz.
Geri ödeme için hatalı bir ürünü iade ediyorsanız, hem orijinal nakliye masraflarını hem de iade teslimat masraflarını iade edeceğiz.

Neden orijinal teslimat ücretini iade etmediniz?

Uygun olmayan bir ürünü geri ödeme için iade ediyorsanız, orijinal teslimat maliyetini değil, yalnızca ürünün maliyetini iade edeceğiz. Geri ödeme için hatalı bir ürünü iade ediyorsanız, hem orijinal nakliye masraflarını hem de iade teslimat masraflarını iade edeceğiz.

Nasıl şikayette bulunabilirim?

Sunduğumuz herhangi bir hizmetten memnun değilseniz veya genel bir yorumunuz varsa, info@gustohome.com.tr adresinden bize yazmaktan çekinmeyin.